Blogger Valor Oyun Tanıtım Teması !

Posted by CEO On 3 Ocak 2014 Cuma 2 yorum
   

Blogger Valor Oyun Tanıtım Teması

Blogger oyun tanıtım temaları içerisinde en fazla slayt alanına sahip olan temamız özellikle arka planı ile şiddet içeren oyunlar için tasarlanmış.Umarım oyun teması hoşunuza gider.

Blogger Valor Oyun Tanıtım Teması Demo | Blogger Valor Oyun Tanıtım Teması İndir 

Blogger Valor Oyun Tanıtım Teması Özellikleri 

- İki sutunlu Blogger teması
- 4'lü Üst slayt alanı 
- Otamatik hareket eden kategori galeri bölümü
- Adsense uyumlu genişlik ayarları 
- Üst menü seçeneği 
- Blog içi arama çubuğu

Daha Fazla Tema İçin TIKLA

2 yorum:

altunsu dedi ki...

arkadaş link ölü neden kopyala yapıstır yapıyorsunuz hepınızya

CEO dedi ki...

Bildirdiğiniz için teşekkürler link en yakın zamanda yenilenecektir.

Yorum Gönder